tak tylko wszystkie auta z rodziny vw maja inaczej gril a u nas jest laczony z maska i inaczej sie nie da a co do zagniecen to z czesem sie rozprostuja same mi sie podoba i zostaje
Jak osiągnąć z AHF ok 170KM
Zwiń
X
-
Jak osiągnąć z AHF ok 170KM
Jak osiągnąć ok. 160-170KM z AHF ? Auto będzie jeździć na seryjnym sprzęgle (jak moment się ładnie rozłoży to powinno chyba wytrzymać) i służyć do jazdy codziennej
- FMIC (wiadomo)
- Turbina z ARL czy ASZ ? Jest sens zakładać z ARL czy wystarczy z ASZ ?
- Pompa: chciałbym zostać przy ori 10 pompie.. da rade ?
- Wtryski: i tu dylemat, nie chciałbym ich wymieniać całych bo powinny być w dobrym stanie.. końcówki 216 starczą ?
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję :mrgreen:
-
-
Zamieszczone przez mati_plPompa: chciałbym zostać przy ori 10 pompie.. da rade ?
Poszukaj najpierw na forum a później pytaj .
Tutaj masz kilka wykresów dłubanych 110 :
PozdroByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
mati_pl, każdy kupuje samochód aby być mobilnym w jakimś sensie więc jeżeli coś się wysra będziesz się wkurzał , że nie dołożyłeś do 11 . Lepiej mieć już tą 11 niż wysilać 10 .
Twoja kasa i czasByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
To są pytania, na ktore tak naprawdę nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Sam musisz odpowiedziec sobie na pytanie czy te ok 160 koni to etap docelowy czy przejsciowy. Ile chcesz przeznaczyc na to pieniążków, itd.
Teoretycznie do mocy, ktore podajesz powinny wystarczyc zmiany o ktorych piszesz, z tym, ze bardziej 160PS, a nie 170.
Choc Ameryki nikt nie odkryje pisząc Ci, ze lepiej miec 11ke niz 10ke.
Sprezarke oczywiscie tez lepiej od ARL, ale jesli trafisz od ASZ w dobrej cenie, to tez nie ma co sie dlugo zastanawiac.
Wtryski od AHF mozna przerabiac, ale to wlasnie dobrze podane paliwo ma glowny wplyw na moc w TDI. Wtryski uzywane, nawet w dobrym stanie nie zawsze mogą dać taki efekt ja funkiel nówki nieśmigane. Tym bardziej, ze te z AHF akurat nie są tymi najlepszymi do przeróbki.TDI 205PS
Komentarz
-
-
mati_pl, jezeli chcesz sie cieszyc autem dluzej to wiecej jak 160ps na 10 bym nie robil (Polscy i zagraniczni tunerzy ograniczaja/zalecaja nawet jako gorna granice
150ps po wyzej to juz troche harcore).
Jezeli 16xkonikow mialo by byc docelowe to wystarcza 216, turbina z ASZ i customowy Smic, jezeli to tylko przystanek na drodze to inwestuj od razu w Fmic, szpryce 230, turbine z ARLa i 11 (w tej kolejnosci jak opisalem- bedziesz mial droge otwarta do 18xps),
bedziesz sie jednak musial liczyc ze predzej czy pozniej padnie sprzeglo, lub dwomas
(mozliwosci: zmiana na jednomas lub swap na 6bieg z 240mm sprzeglem).
Komentarz
-
-
Ja u siebie miałem 162KM/347Nm niestey tu gdze mieszkam mam sporo lodu i sniegu i miałem problemy z trakcją dlatego Mirek i wrzucił jednen z słabszych programów...nie wiem który bo nie sprawdzalismy...na jednym z tych słabszych dobilismy do 167KM i 32xNmno niewazne teraz max moment mam wyzej auto dalej zapieprza a problemów z trakcja nie ma....
Po wszystkich modyfikacjach itp. przejechałem juz coś koło 37000km na najmocniejszych setupach(okolice 160KM) zrobiłem coś koło 16-17000km jak na razie sie nic nie sra - dodam tylko ze samochód mam od maja2007 wiec dosyc dużo jest jezdzone...lubie wiatr we włosach(o ile przy 160km mozna cos takiego poczuć :lol: )ale dbam o oliwe którą wymieniam co 8-10tys km nie pałuje na zimnym itp. może gdybym olewał serwis itp. to cos by sie wysrało - tylko co? turbina? 800zł i mam nową więc .. ale janie chce juz kasy pchać w to auto bo uważam że wystarczy jak kupie cos nowego to będzie lepiej....
Ja uważam że do 160KM mozna na 10ce dojechać - wiadomo szybciej panie niz na seryjnym setupie ale ile szybciej? po 30tys po 50tyś km niektórzy tyle w 2lata robią..a koszty nieduże - zresztą jak padnie to wtedy można na 11ke wymienić...moim zdaniem sens wrzucania 11ki jest wtedy jak chce sie moce ponad 160KM wtedy też 230ki bym załozył...tylko z tego co sie orientuje to chyba 180-200KM to taka bezpieczna granica dla tego silnikaChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
mati_pl, bezpieczne 170KM to:
- Wtryski 216
- Pompa 11
- Fmic
- Arl
O dwumas i sprzęgło się nie martw, bo znam auta co tzraskają na takich zestawach i mają już grubo ponad 100tyś :wink:
Dobrze wystrojony i radości z jazdy życzę
[ Dodano: Wto 29 Sty, 08 09:19 ]Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tymonmati_pl, bezpieczne 170KM to:
- Wtryski 216
- Pompa 11
- Fmic
- Arl
O dwumas i sprzęgło się nie martw, bo znam auta co tzraskają na takich zestawach i mają już grubo ponad 100tyś :wink:
Dobrze wystrojony i radości z jazdy życzę
[ Dodano: Wto 29 Sty, 08 09:19 ]"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALIoraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Tylko teraz trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy warto. Bo jak chcesz miec w miare mocna fure to granica gdzie koszta sa jeszcze w miare jest 150km. Dlaczego akurat 150km, bo mozna to osiagnac na samym programie (hardcore dla turbo), lub z nowa turbina od 130 ASZ/AWX lub lepiej ARL (zalecane).
Przekroczenie granicy 150km powoduje dodatkowe koszty, trzeba nowe wtryski, IC i pompa tez by sie przydala. Wiec jesli chcesz miec 160/170km to musisz wydac calkiem sporo kasy, a roznica w stosunku do 150km nie bedzie az taka wielka. Dlatego lepiej odrazu celowac w moc okolo 180-200km. Zakres modyfikacji podobny, koszta niewiele wyzsze a moc juz jednak znaczaco idzie w gore. Wiec na twoim miejscu jesli chcesz miec te 160/170 to lepiej dojsc do 150km i zostac przy tym. Jesli chcesz wiecej to celoj w 180-200, Przynajmniej wiesz za co placisz.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Techno200, no jak chce mieć 160-170KM to warto zainwestować w w/w elemnty które podałem.
150KM na samym programie to już max a fura jeździ jak jeździ, puchnie i w ogóle to nei jest frajda i radość z jazdy, no a chyba na tym nam zależy, żeby przeprowadzane modyfikacje były bezpieczne i powodowały na twarzy :arrow: :szeroki_usmiechŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mati_plCzyli albo chip + turbo albo idziemy na całość i 11+230+ARL/ASZ+FMIC
Tylko teraz zasadnicze pytanie, ile wytrzyma ten silnik :? Samochód musi przejechać min. 80 000km.
silnik wytrzyma dokladnie tyle na ile pozwoli mu jego kierownikTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonZamieszczone przez MisiekWAWsilnik wytrzyma dokladnie tyle na ile pozwoli mu jego kierownik
ale oczywiście masz racjęk
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonTechno200, no jak chce mieć 160-170KM to warto zainwestować w w/w elemnty które podałem.
150KM na samym programie to już max a fura jeździ jak jeździ, puchnie i w ogóle to nei jest frajda i radość z jazdy, no a chyba na tym nam zależy, żeby przeprowadzane modyfikacje były bezpieczne i powodowały na twarzy :arrow: :szeroki_usmiech
No nie przesadzaj :P , 150 kucy, to 150 kucy, wiadomo ze lepiej jak jest wiecej, ale tez trzeba brac element ekonomiczny. A tak wogle najlepiej to bylo by 400km Porsche sobie jezdzic :POld Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Techno200No nie przesadzaj :P , 150 kucy, to 150 kucy
Że niby co, ma sobie strzelić program na 150KM na seryjnej turbinie i seryjnym SMICU :?:
Szacun.... za podejście do temtau.
Później będzie 150 krzywych korb jak mu wysra turbinę itp :roll:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Tymon,
Czego sie czepiasz :roll: :?: Ja nigdzie nie pisalem ze ma jezdzic na seryjnym turbo,Chodzilo mi o to ze 150km to juz calkiem niezle, i tez da sporo frajdy z jazdy jak sie przejdzie ze 110. Zreszta jest pare ASV i AHF ktore maja bebechy seria i po 140pare km po modzie. Ale tez napisalem ze jest ZALECANE aby przy takim modzie dac wieksze turbo ASZ/AWX lub ARL i ze zostawienie fabrycznej to HARDCORE.Wiec nie pisz bzdur ze, ja kaze komus latac na seryjnej turbinie. A ic moze byc przy tym modzie seria. ze spuchnie? no troche musi, trudno, ale jak zmieniac to na calego, wedlug mnie nie mas sensu kombinowac z ic do mocy 150km. bo i po co? wiecej i tak nie wycisnie bez wtryskow pomp itp, chyba ze kierownik bedzie palowac samochod caly czas no to wtedy rzeczywiscie trzeba dac, ale do normalnej jazdy i od czasu do czasu depniecia - styknie na bank.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
No to pozwolę wrzucić tu swój wykres jako przykład tych 150KM na serii, bez żadnej przeróbki.
Powiem po zrobieniu kilku tys. km na tym programie, że wydajniejszy IC to obowiązek. jaka kol wiek późniejsza zmiana będzie wymagała tego.
Wartości którymi się posługujemy będą oczywiście zależne od stanu i kondycji silnika, jego spasowania itp...MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
Komentarz