Jak osiągnąć z AHF ok 170KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arturk
    Classic
    • 2009
    • 4

    Jak osiągnąć z AHF ok 170KM

    tak tylko wszystkie auta z rodziny vw maja inaczej gril a u nas jest laczony z maska i inaczej sie nie da a co do zagniecen to z czesem sie rozprostuja same mi sie podoba i zostaje
    artur
  • mati_pl
    Classic
    • 2008
    • 6

    #2
    Jak osiągnąć z AHF ok 170KM

    Jak osiągnąć ok. 160-170KM z AHF ? Auto będzie jeździć na seryjnym sprzęgle (jak moment się ładnie rozłoży to powinno chyba wytrzymać) i służyć do jazdy codziennej

    - FMIC (wiadomo)
    - Turbina z ARL czy ASZ ? Jest sens zakładać z ARL czy wystarczy z ASZ ?
    - Pompa: chciałbym zostać przy ori 10 pompie.. da rade ?
    - Wtryski: i tu dylemat, nie chciałbym ich wymieniać całych bo powinny być w dobrym stanie.. końcówki 216 starczą ?

    Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję :mrgreen:

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez mati_pl
      Pompa: chciałbym zostać przy ori 10 pompie.. da rade ?
      Może i da tylko jak Ci stanie samochód to bedzie zmartwienie.

      Poszukaj najpierw na forum a później pytaj .

      Tutaj masz kilka wykresów dłubanych 110 :





      Pozdro
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • mati_pl
        Classic
        • 2008
        • 6

        #4
        Z forum jestem na bieżąco

        No właśnie z pompą jest problem bo cześć osób twierdzi że 10 starczy (na końcówkach 216-230) a część że nie da rady i może się zajechać... :|

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          mati_pl, każdy kupuje samochód aby być mobilnym w jakimś sensie więc jeżeli coś się wysra będziesz się wkurzał , że nie dołożyłeś do 11 . Lepiej mieć już tą 11 niż wysilać 10 .

          Twoja kasa i czas
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • mati_pl
            Classic
            • 2008
            • 6

            #6
            Tylko powiedz mi dlaczego ma się wysrać ? Na końcówkach 216/230 będzie miała o wiele łatwiej przepompować paliwo.

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez mati_pl
              Tylko powiedz mi dlaczego ma się wysrać ?
              To pytanie już nie do mnie , ale chyba coś w tym jest , że większość samochodów na tym setupie ma już pompe 11 :|
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #8
                To są pytania, na ktore tak naprawdę nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

                Sam musisz odpowiedziec sobie na pytanie czy te ok 160 koni to etap docelowy czy przejsciowy. Ile chcesz przeznaczyc na to pieniążków, itd.

                Teoretycznie do mocy, ktore podajesz powinny wystarczyc zmiany o ktorych piszesz, z tym, ze bardziej 160PS, a nie 170.
                Choc Ameryki nikt nie odkryje pisząc Ci, ze lepiej miec 11ke niz 10ke.

                Sprezarke oczywiscie tez lepiej od ARL, ale jesli trafisz od ASZ w dobrej cenie, to tez nie ma co sie dlugo zastanawiac.

                Wtryski od AHF mozna przerabiac, ale to wlasnie dobrze podane paliwo ma glowny wplyw na moc w TDI. Wtryski uzywane, nawet w dobrym stanie nie zawsze mogą dać taki efekt ja funkiel nówki nieśmigane. Tym bardziej, ze te z AHF akurat nie są tymi najlepszymi do przeróbki.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  mati_pl, jezeli chcesz sie cieszyc autem dluzej to wiecej jak 160ps na 10 bym nie robil (Polscy i zagraniczni tunerzy ograniczaja/zalecaja nawet jako gorna granice
                  150ps po wyzej to juz troche harcore).
                  Jezeli 16xkonikow mialo by byc docelowe to wystarcza 216, turbina z ASZ i customowy Smic, jezeli to tylko przystanek na drodze to inwestuj od razu w Fmic, szpryce 230, turbine z ARLa i 11 (w tej kolejnosci jak opisalem- bedziesz mial droge otwarta do 18xps),
                  bedziesz sie jednak musial liczyc ze predzej czy pozniej padnie sprzeglo, lub dwomas
                  (mozliwosci: zmiana na jednomas lub swap na 6bieg z 240mm sprzeglem).
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • kmink
                    L&K
                    • 2007
                    • 1360
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Ja u siebie miałem 162KM/347Nm niestey tu gdze mieszkam mam sporo lodu i sniegu i miałem problemy z trakcją dlatego Mirek i wrzucił jednen z słabszych programów...nie wiem który bo nie sprawdzalismy...na jednym z tych słabszych dobilismy do 167KM i 32xNm no niewazne teraz max moment mam wyzej auto dalej zapieprza a problemów z trakcja nie ma....

                    Po wszystkich modyfikacjach itp. przejechałem juz coś koło 37000km na najmocniejszych setupach(okolice 160KM) zrobiłem coś koło 16-17000km jak na razie sie nic nie sra - dodam tylko ze samochód mam od maja2007 wiec dosyc dużo jest jezdzone...lubie wiatr we włosach(o ile przy 160km mozna cos takiego poczuć :lol: )ale dbam o oliwe którą wymieniam co 8-10tys km nie pałuje na zimnym itp. może gdybym olewał serwis itp. to cos by sie wysrało - tylko co? turbina? 800zł i mam nową więc .. ale janie chce juz kasy pchać w to auto bo uważam że wystarczy jak kupie cos nowego to będzie lepiej....

                    Ja uważam że do 160KM mozna na 10ce dojechać - wiadomo szybciej panie niz na seryjnym setupie ale ile szybciej? po 30tys po 50tyś km niektórzy tyle w 2lata robią..a koszty nieduże - zresztą jak padnie to wtedy można na 11ke wymienić...moim zdaniem sens wrzucania 11ki jest wtedy jak chce sie moce ponad 160KM wtedy też 230ki bym załozył...tylko z tego co sie orientuje to chyba 180-200KM to taka bezpieczna granica dla tego silnika
                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                    www.tuneforce.pl
                    www.dpfserwis.pl

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #11
                      mati_pl, bezpieczne 170KM to:
                      - Wtryski 216
                      - Pompa 11
                      - Fmic
                      - Arl

                      O dwumas i sprzęgło się nie martw, bo znam auta co tzraskają na takich zestawach i mają już grubo ponad 100tyś :wink:
                      Dobrze wystrojony i radości z jazdy życzę

                      [ Dodano: Wto 29 Sty, 08 09:19 ]
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • Luca
                        Rider
                        • 2004
                        • 524

                        #12
                        Zamieszczone przez Tymon
                        mati_pl, bezpieczne 170KM to:
                        - Wtryski 216
                        - Pompa 11
                        - Fmic
                        - Arl

                        O dwumas i sprzęgło się nie martw, bo znam auta co tzraskają na takich zestawach i mają już grubo ponad 100tyś :wink:
                        Dobrze wystrojony i radości z jazdy życzę

                        [ Dodano: Wto 29 Sty, 08 09:19 ]
                        Zgadzam się z powyższym w 100 %, to w zupełności wystarcza..........
                        "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                        Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                        Pionek znów gra.......

                        Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                        www.dynosoft.pl

                        Komentarz

                        • Techno200
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 782
                          • Tesla

                          #13
                          Tylko teraz trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy warto. Bo jak chcesz miec w miare mocna fure to granica gdzie koszta sa jeszcze w miare jest 150km. Dlaczego akurat 150km, bo mozna to osiagnac na samym programie (hardcore dla turbo), lub z nowa turbina od 130 ASZ/AWX lub lepiej ARL (zalecane).
                          Przekroczenie granicy 150km powoduje dodatkowe koszty, trzeba nowe wtryski, IC i pompa tez by sie przydala. Wiec jesli chcesz miec 160/170km to musisz wydac calkiem sporo kasy, a roznica w stosunku do 150km nie bedzie az taka wielka. Dlatego lepiej odrazu celowac w moc okolo 180-200km. Zakres modyfikacji podobny, koszta niewiele wyzsze a moc juz jednak znaczaco idzie w gore. Wiec na twoim miejscu jesli chcesz miec te 160/170 to lepiej dojsc do 150km i zostac przy tym. Jesli chcesz wiecej to celoj w 180-200, Przynajmniej wiesz za co placisz.
                          Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                          Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                          Komentarz

                          • Tymon
                            RS
                            • 2004
                            • 2970

                            #14
                            Techno200, no jak chce mieć 160-170KM to warto zainwestować w w/w elemnty które podałem.
                            150KM na samym programie to już max a fura jeździ jak jeździ, puchnie i w ogóle to nei jest frajda i radość z jazdy, no a chyba na tym nam zależy, żeby przeprowadzane modyfikacje były bezpieczne i powodowały na twarzy :arrow: :szeroki_usmiech
                            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                            BMW serii 3... Radość z jazdy.

                            Komentarz

                            • mati_pl
                              Classic
                              • 2008
                              • 6

                              #15
                              Czyli albo chip + turbo albo idziemy na całość i 11+230+ARL/ASZ+FMIC

                              Tylko teraz zasadnicze pytanie, ile wytrzyma ten silnik :? Samochód musi przejechać min. 80 000km.

                              Komentarz

                              • JanuszSz
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 2835
                                • Superb II combi (3T5)

                                #16
                                mati_pl, Spoko.Przy 180 kkm może zacznie niedomagać sprzęgło.
                                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                Komentarz

                                • misiekwaw
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 7715
                                  • Ford

                                  #17
                                  Zamieszczone przez mati_pl
                                  Czyli albo chip + turbo albo idziemy na całość i 11+230+ARL/ASZ+FMIC

                                  Tylko teraz zasadnicze pytanie, ile wytrzyma ten silnik :? Samochód musi przejechać min. 80 000km.
                                  kolejne pytanie ktore bylo juz zadawane setki razy na forum, wystarczy poszukac :roll:
                                  silnik wytrzyma dokladnie tyle na ile pozwoli mu jego kierownik
                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                  http://www.disi-tune.pl
                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                  Był WRX
                                  Była Octa

                                  Komentarz

                                  • Tymon
                                    RS
                                    • 2004
                                    • 2970

                                    #18
                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                    silnik wytrzyma dokladnie tyle na ile pozwoli mu jego kierownik
                                    Zarówno sprzęgło jak i skrzynia i cała reszta.
                                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                    Komentarz

                                    • misiekwaw
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 7715
                                      • Ford

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Tymon
                                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                                      silnik wytrzyma dokladnie tyle na ile pozwoli mu jego kierownik
                                      Zarówno sprzęgło jak i skrzynia i cała reszta.
                                      też fakt, ale pytanie brzmiało silnik :wink:

                                      ale oczywiście masz rację k
                                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                      http://www.disi-tune.pl
                                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                      Był WRX
                                      Była Octa

                                      Komentarz

                                      • Tymon
                                        RS
                                        • 2004
                                        • 2970

                                        #20
                                        MisiekWAW, mówie już na wyrost, bo zaraz padnie pytanie o w/w elementy.

                                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                        Komentarz

                                        • Techno200
                                          Elegance
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 782
                                          • Tesla

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Tymon
                                          Techno200, no jak chce mieć 160-170KM to warto zainwestować w w/w elemnty które podałem.
                                          150KM na samym programie to już max a fura jeździ jak jeździ, puchnie i w ogóle to nei jest frajda i radość z jazdy, no a chyba na tym nam zależy, żeby przeprowadzane modyfikacje były bezpieczne i powodowały na twarzy :arrow: :szeroki_usmiech

                                          No nie przesadzaj :P , 150 kucy, to 150 kucy, wiadomo ze lepiej jak jest wiecej, ale tez trzeba brac element ekonomiczny. A tak wogle najlepiej to bylo by 400km Porsche sobie jezdzic :P
                                          Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                          Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                          Komentarz

                                          • Tymon
                                            RS
                                            • 2004
                                            • 2970

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Techno200
                                            No nie przesadzaj :P , 150 kucy, to 150 kucy
                                            Weź proszę nie opowiadaj bzdur.
                                            Że niby co, ma sobie strzelić program na 150KM na seryjnej turbinie i seryjnym SMICU :?:
                                            Szacun.... za podejście do temtau.
                                            Później będzie 150 krzywych korb jak mu wysra turbinę itp :roll:
                                            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                            BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                            Komentarz

                                            • Techno200
                                              Elegance
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 782
                                              • Tesla

                                              #23
                                              Tymon,

                                              Czego sie czepiasz :roll: :?: Ja nigdzie nie pisalem ze ma jezdzic na seryjnym turbo,Chodzilo mi o to ze 150km to juz calkiem niezle, i tez da sporo frajdy z jazdy jak sie przejdzie ze 110. Zreszta jest pare ASV i AHF ktore maja bebechy seria i po 140pare km po modzie. Ale tez napisalem ze jest ZALECANE aby przy takim modzie dac wieksze turbo ASZ/AWX lub ARL i ze zostawienie fabrycznej to HARDCORE.Wiec nie pisz bzdur ze, ja kaze komus latac na seryjnej turbinie. A ic moze byc przy tym modzie seria. ze spuchnie? no troche musi, trudno, ale jak zmieniac to na calego, wedlug mnie nie mas sensu kombinowac z ic do mocy 150km. bo i po co? wiecej i tak nie wycisnie bez wtryskow pomp itp, chyba ze kierownik bedzie palowac samochod caly czas no to wtedy rzeczywiscie trzeba dac, ale do normalnej jazdy i od czasu do czasu depniecia - styknie na bank.
                                              Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                              Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                              Komentarz

                                              • Doba
                                                Rider
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 357
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                #24
                                                No to pozwolę wrzucić tu swój wykres jako przykład tych 150KM na serii, bez żadnej przeróbki.



                                                Powiem po zrobieniu kilku tys. km na tym programie, że wydajniejszy IC to obowiązek. jaka kol wiek późniejsza zmiana będzie wymagała tego.

                                                Wartości którymi się posługujemy będą oczywiście zależne od stanu i kondycji silnika, jego spasowania itp...
                                                MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                                                Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                                                # # # # # # # # # # #

                                                Moja O2
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                                                Komentarz

                                                Pracuję...